jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under april 2011

Av jennifer nilsson - 22 april 2011 13:02

jaha nu ää det påsk så Glad Påsk på er alla.. hoppas alla har det bra idag, det kommer jag att ha, för jag ska till farmor efter 16:00 för då har mamma slutat, och då så ska vi grilla och göra en  massa roliga saker där.. <33333


MEEN JAG FÅR VÄL BJUDA PÅ EN BILD PÅ MIG SJÄLV, SÅ SOM JAG SKA SE UT SEN DÅ<3333

     jaja lite missbildade men men camen ää dålig<33333

Av jennifer nilsson - 21 april 2011 13:02

Igår så var jag hos min bästa kompis beckis för att hon skulle ha en fest för att hon hade fyllt 15 år den 10 april, och vi hade det skit kul vi var typ jätte många vi var 12 stycken, och det var: jag, becka, minna, och hennes syster madde( som kommer från skåne), amanda, fanny, pauline och en tjejer till jag inte kommer ihåg namnet på, och så var det också ett par tvillingar som hette Emma och Matilda, det var fräna. det dåliga var att jag inte visste hur gamla alla var. när jag kom till becka så var klockan 16:30 typ och då gjorde vi inte så värst mkt, men under dem hära timmarna så hade vi iallafall skit kul, och vi: spelade skvaller, vi var ute, kollade på big mamma 2 och en massa mera roliga saker. och till kvällsmat så skulle vi göra hemlagade pizza och det gick bra, hih <33 puff puff... AHH igen förstår hih<3333
och alla hjälpte till med dem.
och det var typ allt jag gjorde där, sedan så skulle mamma hämta mig där vid halv elva(22:30) typ och då när vi var vid någon bilsak eller innan det så möte vi  pappa, och då så ringde han och sa att min farbror och hans tjej(Jimmy och Therese) var på sjukhuset men sa inte vrf, men han frågade iallafall om mamma och jag kunde åka dit och hämta dem, och sedan köra hem dem, och vi sa att vi kunde göra det medans vi ändå var istan. när vi kom dit så frågade mamma vad som hade hänt och då sa dem att hon(therese) hade fått ryggbrock eller vad det heter, och hon fick det när hon skulle leka med deras hund Tino... <333


När vi var på väg till bilen så gick det ganska så bra, men sakta och på vägen hem också, jag typ sov det mesta av vägen hem, när vi var i åtvid så var klockan typ mellan 00:00-00:10 typ, och så hjälpte vi henne upp för deras trappa som dem har, sedan så åkte mamma och jag hem för att packa upp sakerna som mamma hade handlat, sen så var jag så trött att jag tänkte gå och lägga mig men då så ville jag skriva i den här boken,  
om vad jag hade gjort idag, men sedan så skulle jag snart sova, och jag hade skrivit 6 sidor i boken ... men meen vii seess goodnaatt.. <3333 


och det kommer säkert några bilder om igår,..  <333333

Av jennifer nilsson - 19 april 2011 14:33

Idag så ää man ensam med kickan då för mamma jobbar och kimm ää hos hampus, och robert ää ju på kortis, och idag så har vi nyss bakat klart våra chokladmuffins, dem var goda men varma, sen vid 15:30 så ska vi cykla ner till min farmor och vara med jenny, och sedan så vet jag inte.. <33333


 

Av jennifer nilsson - 18 april 2011 22:00

Idag var en jätte bra dag.
*för när jag vaknade vid 10 tror jag.

*åt frukost

* jag och kickan gick till willys och apoteket och skulle handla saker.

* när vi var hemma så skulle vi äta mat eller om vi gjorde det innan vi gick och handlade. 

* sen så skulle vi vänta på att någon skulle komma och fixa ett fönster som inte går att stänga i mammas rum.

* medans vi väntade så vart jag sugen på glass så vi gick bort till johannas affär och köpte det.(kim jag och kickan gick dit)
* och efter vi hade ätit upp så gick vi ut( vi gick bara till baksidan av huset,lägenheten)    
 och när vi var ute så spelade vi kubb, och då så var jag, kickan och robert i ett lag, och sedan mamma och kim i ett lag, och först så vann kim och mamma men sedan när det bara var jag och kickan i ett lag så vann vi. men då vart det ju oavgjort och då spelade vi fotboll och den som vann där vann allt..  

* sedan gick vi in för att det var så varmt och då så kollade vi på tv, och sedan vart det tacos mums<3333 * sen vid åtta så började det en bra serier eller vad det var, den hette typ black out typ<333 sen efter den så började det en bra film, under filmen så höll vi typ på att kasta kuddar på varande och så höll robert på hela tiden. och sedan så började robert att bråka lite med kim, och då höll kim på att bråka tillbaks och sedan så slog kim robert hårt i ryggen och då slog jag på kim, och då tjöt han och sedan så fick jag skjäl för inget egentligen.. och då så sa jag ja nu sticker jag från er om ni ska hålla på hela tiden och så... 

och nu så sitter jag här och har väldigt tråkigt <33333

   

Av jennifer nilsson - 17 april 2011 22:35

tja tja! idag så har man inte gjort så mkt förutom när man skulle hem från elin så bad kim att mamma skulle hämta oss, och då åkte vi hem och då var mormor,morfar, kikki(moster) och hennes pojkvän där, för kikki skulle/ska sova över hos oss till på onsdag eller torsdag.
när vi var där upp så:

mamma började ta fram lite fika till dem, sedan fikade dem för jag hade redan gjjort det. 

sedan kollade jag datorn lite, och sen så skulle dem typ hem, för dem har en bit att åka typ hih.

sen så skulle vi typ göra maten vid typ 18:00 och då så skulle mamma visa vad hon hade köpte igår och då tog hon fram en massa godis, och så sa hon att det var typ billigt på ica typ bara 49kr/kg och då tänkte kikki och jag att vi skulle gå ner och köpa det, sedan var det mat vid typ 18:30 eller något, och efter det så gick vi till ica iallafall för vi blev sugna på godis, och så skulle vi gå till willys också så vi gjorde det. och hela vägen till ica och sedan willys så sa jag till mig själv eller jag tänkte, att jag kommer säkert att möta alma på willys, och det gjorde jag också, när vi hade kommit till kassan så såg jag alma att gå förbi där, och sedan så kom hon till mig,,, hihi <333333333333333 såg inte att det var hon först ju.. <33333


och sen så gick vi hem igen och när vi var hemma så kollade vi typ på tv och typ gick omkring här inne i lägenheten typ, och sedan så ville robert kolla på harry potter: harry potter och dödsrelikerna del 1 och då gjorde vi det och jag blev rädd en gång eller något.. HAHHA det var kul men jag hatar när det ää väldigt dåligt slut så nu vill jag att del 2 ska komma ut. 


och nu så ska jag gå och sova men hoppas att ni har orkat att läsa det här och om ni orkar att kommentera något snälla <33333




ja just det jaa här ää två ganska så bra youtube klipp<333333


http://www.youtube.com/watch?v=HX4CFNRVMHw   


http://www.youtube.com/watch?v=a6xZ19Q2iaY


hoppas ni gillar dem och så puss och godnaatt<<3333



 

Av jennifer nilsson - 17 april 2011 17:29

heejj! idag så har jag sovit hos elin och vi har haft skit kul, idag så har vi även varit ute väldigt mkt, sparkat boll, lyssnat på musik och sedan vid två så kom: farmor, farfar, jenny, patrik, johanna till elin för att hon fyller år idag. såå sääg grattis eller så skiter ni i deett. <3333


     HAHAHA sööt eller inte<333

Av jennifer nilsson - 15 april 2011 23:10

Bblev precis biten av en spindel jävel.. fy fan så äckligt... den lå i min säng,,, fy jag ryser hela mig.. <3333 

Av jennifer nilsson - 15 april 2011 21:37

ikväll såå har jag, pappa, robert och kim suttit i köket med hög musik och legt med lego. vi har haft jätte kul speciellt när robert tog sönder pappas flygplan som han hade gjort, och pappa blev galen HAHA....  det var allt. nu ska jag typ packa till jag ska till elin imorgon, och till mamma.... och sedan på måndag så kommer min moster kickan jippi det avr ett tag sen.. jaja heej dåå 


pussar och kramar<33333

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards