jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 1 april 2011

Av jennifer nilsson - 1 april 2011 23:44

Ikväll! när jag kom hem så satt typ kim och jag vid datorn och hade tråkigt, vi satt typ till klockan 20:00 eller något och då kom pappa hem med mat. och jag var svin hungrig då..

och efter att vi hade ätit mat så väntade kim och jag i typ tjugo minuter och sedan så gick vi faktiskt ut och gick. det var ganska så skönt ute. och vi gick typ några km, eftersom det finns typ ingenstans att gå så vi gick till holmbo..

meen meen vi var åtminstånde ute.. och när vi gick där så mötte vi en padda oxh sedan kom en bil fast vi la undan paddan och när vi kom tillbaka samma väg så var det helt plötsligt två stycken hih.. det var kul... och det var första gången som kim och jag typ var ute och gick eller inte första gången.

meen första gången som vi typ pratade om gamla minnen hih det var kul bäbä hah <3333


     

Av jennifer nilsson - 1 april 2011 17:25

heej idag så är det 1 april en väldigt rolig dag fast det ää det ju alltid i skolan.. iallafall om man ää med Alma korsfeldt hihi<333


det roliga var att när vi slutade så sa vi till Becka som alltid går på allt så här sa vi:

jag: jaha ska du plugga på något då? sa jag till Alma
Alma: ja just jag ska ju plugga till svenska provet vi har tills på måndag.. 
Becka: (stannade upp och sa) Vaa? på vad då?
Alma: ja vi har prov på dem dära svenska orden vettu ju<33'
jag: eeh jaa!
Becka: eeh vaa.. neej va har vi... ? (och då kollade hon på Matilda)
Matilda: Becka vi har faktiskt det.. 
Becka: ni skojar inte nu vaa?
Alma: eh neej varför skulle vi det:?
jag: eh jaa vrf skulle vi det.. <33
Becka: (började gå upp för backen) *då måste jag hämta dem ju*
Alma & jag och Matilda bara skratta. 


Jag och Alma bara: det var faktiskt ett skämt Becka HAHA.. så lätt lurad du blir.. <333


bara så du vet Becka du blir väldigt lurad lätt..<333 



   HIH<3333   läppglans och läppstift hih<3333  på den sista bilden så lekte jag lite Emelie hih <333 ta inte illa upp Emelie om du kollar på det här.. hi<333

Av jennifer nilsson - 1 april 2011 09:55

äntligen fredag då... undrar vad man ska göra. skulle ha hängt med mamma och träffat becka meen meen så nu fick jag inte träffa er får väl träffa er en annan dag hih <33333

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards