jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 7 april 2011

Av jennifer nilsson - 7 april 2011 21:50

tjena mors har inte skrivit något på två dagar så!
idag så har jag först haft:
*sovmorgon: roligt


*so: vi jobbade med några saker och jag jobbade med Anne Frank


*ps: samma sak och att maria nord kom in och pratade med klassen


*matte: jobbade med matte


*lunch: kalops var det och det såg inte gott ut så jag tog ingen så det vart
knäckebröd igen...


*svenska: vi berättade om våra dikter som vi hade tagit ut från internet..;/
sedan slutade vi! efter skolan så:


* gick jag, Alma, Moa, Ella, Matilda och Becka upp till mig bara för att alla nior hade
någon framtids sak i matsalen i skolan vid 15:30-18:00 och vi slutade vid 14:00.
och när vi var här hemma så:


* sedan så åt vi en massa mackor eller bara typ två men men, det ää massa.
eftersom det var äcklig mat i skolan.


* sedan kollade vi på scooby doo, haha jag var scooby doo, becka var saggi (stavfel),
Alma var wendy eller vad hon heter, ella var Fredde ( han kallas så)
moa var någon kommer ej ihåg och matilda var någon jag inte heller kommer ihåg
hih


* sedan vid 15:15 så började vi att gå upp mot matsalen och var där och lyssnade
på några stycken i två och en halv timme. fast man fick typ en halv timmes rast och
då så fick man typ en massa äckliga saker som t.ex.: gurka, motor, kyckling som
skinnet var rött på, köttbullar, tunnbröd med något gäägg i ( blä var deet) och
sedan när jag kom hem så fick jag iallafall något normalt att äta, och efter maten
så gick typ kim jag och cassandra ut, och var typ ute i två timmar. och vi gick typ
bara omkring fast var mest vid edberga lite.. vid mattan HAHA


och nu tänkte jag ta och gå och lägga min kommentera gärna


Nattii nattii   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards