jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under juni 2011

Av jennifer nilsson - 30 juni 2011 15:37

tja tja.. i tisdags då: när man väl hade åkt en massa jävla tåg och längtat jätte mycket till bonbon land så när man kommer dit så tar dem jävlarna inte svenska pengar, hur jävla dåligt är det? så efter det så var vi tvungna att gå tillbaka till kiosken som vi gick av vid. så klart så var det stängt! jätte  kul eller inte... sen så var vi ju tvungna att leta efter något att sova på. vi skulle först ha ett hotel men då fanns det bara ett enda jävla rum som man bara kunde ligga två i. och då vart vi lite väl arga.. och då så åkte vi in till något ställe för att vi skulle handla något, och så tänkte vi att vi kunde ju handla ett tält och sova i men då vart det gnäll på carro och aggie för dem villle ju inte det och dem ville ju ha en massa speglar och sånt... hih <333
sen så skulle jag egentligen sova i tältet med: kim, sanna, mia och fredrik men det fick inte plats så många så jag fick sova med carro och aggie istället fast man säkert inte fick det men men... <3
och det dära hotelet var inte så snyggt så jag tog ingen bild på det... <333
för vi skulle ha sovit i ett ganska så stort hotel men det var fult. och då vart det ett litet i stället... <33
sen nästa morgon alltså igår så gick vi till bonbon land,  istället för i tisdags eftersom dem fick damp då... ahha <33
vi var på bonbon land från kl: 09:45 till 16:30 och det var skit kul har masssa fotton som kommer... <33
och nu kl:: 18:22 så sitter vi på tåget och var på väg hem igen...  och vi lär nog komma hem vid 22:00 men neej då då, vi fick reda nyss på att vårt tåg gick den tiden vi typ skulle vara hemma. så just nu sitter vi vid tåg stationen och väntar på det jäv la tåget, när vårat tåg kommer så har vi väntat vid stationen i tre timmar och sen så tar det ju 5 timmar hem också... och så måste vi ju byta tåg i lund och sen hem till linköping där min snälla pappa och mamma kom och hämtade oss... <3
under tågresan så åkte vi förbi något som hette arslet eller något..och det lät så roligt varje gång så vi höll på att kissa på oss nästan haha <333
 och nu så kommer vi att komma hem vid 03:00 istället för att det dära jävla tåget är ju korkade eller något...för när vi väl var i svergie och på väg till lund så säger dem att dem helt plötslligt hade ändrat så att man inte kunde gå av där, men den dära käringen sa att vi skulle åka med det hära tåget men neej då helt pltösligen bara... så ändrar dem allt..bara för att vi typ har haft otur typ nästan hela tiden.. FAN säger vi bara... <33 

vi skulle ju liksom av vid lund men dem fortsatte till kävlinge och då var vi tvungna att vänta där tills något annat tåg kom och hämtade oss.. men det dåliga var att det tåg som vi skulle med i lund hade nästan åkt men vi kom till linköping sen tillslut.. <3 men skit kul att komma till linköping vid 03:00 då jätte kul eller inte...  nej fan jävla DANSKAR alltså... <333 
21:59 så var vi äntligen i sverige och var på väg till lund nu  där vi skulle byta tåg till linköping där mamma och pappa troligen skulle hämta oss eller dem gjorde det.  22:09 så var vi i helsing borg och då hoppades vi på att det tog kort tid hem, man ville ju sova  och sova haha <33
men jag ville ju bara säga att jag har haft det väldigt roligt med : kim, sanna, mia, aggie, carro och fredrik. och så kan man ju säga att vi har haft tur i oturen... haha <33 

och sen så kom vi typ hem 03:30 i morse inte så skönt då.. för jag sov typ till 13:00 också haha <33 fast det är jävligt skönt att vara hemma det kan jag lova.. <333

och vi har gjort en massa mera saker men orkar inte berätta... <333


                                                       

Av jennifer nilsson - 27 juni 2011 17:32

imorgon så far man äntligen till DANMARk och det ska bli skit kul... och en massa bilder kommer på torsdag då jag kommer hem... <3333
 

vi ska till bonbon land först och så sak vi bo på ett hotel. och så kommer vi att åka tåg dit och åka båt och jag har aldrig åkte båt eller sovit på ett hotel så det kommer att bli en massa bilder sen <3333

   

Av jennifer nilsson - 26 juni 2011 19:36

nu sitter man i soffan hos mamma det har varit en väldigt bra helg<33
orkar inte berätta om helgen men det  var väl okej... kim, sanna jag och elin sov ju i husvagnen hih <3333 och elin fick sova jämter kim hahhaha...... 
ikväll så vet jag itne vad jag ska göra men kanske gå ut och göra något eller något haha... imorgon kommer jag att vara upptagen hela dagen för jag ska först vid 11 på ett möte. och sen så ska jag packa tills på tisdag då JAG, KIM, SANNA, MARIA, AGGIE, CARRO OCH FREDRIK! SKA TILL BONBONLAND I DANMARK.... SKIT KUL SKA DET BLIR.. och sen på fredag så kanske man ska träffa alma, moa och ella men vet inte... om dem vill det ens... hihih <33333333333333333333

   

Av jennifer nilsson - 24 juni 2011 18:03

glad midsommar på er alla.. nu sitter man i husvagnen för att det spö regnar ute skit kul då neejj just det hahha <3333


och idag så har man klätt en midsommarstång som elin och jag har gjort själva... hih utan pappas dumma hjälp hih <33333333333333

och nu väntar man också på att det ska sluta regna och det är inte så kul hih <33333
    deenna bild var från i går kväll när sanna ville leka zombiie och hon är lite knäpp men det borde ni redan veta ahha <333 och jag var tvungen att hjälpa henne.. <33333  deenna bild var från i går kväll när sanna har tagit typ bort allt papper...<3      

Av jennifer nilsson - 23 juni 2011 12:18

I veckan har sanna, kim och jag sovit i husvagnen och fiskat typ nästan hela tiden, och så har vi snurrat på en konstig snurra... hih <3333 och så har sanna och jag åkt moppe och kim cyklat, hih stackars kim... <33333
och igår så kom elin till mig äntligen hih <3333


och nu ska man snart gå och fiska med Cassandra WessmanKim NilssonElin Lindström hih det blir nog bra fast jag kommer ej få någon fisk haha <3333333 


sen senare ikväll så vet ajg inte vad vi ska göra antingen typ fiska hela dagen men det vill inte jag... hih <3333333333

en söt bild på elin hih <333333333333

   jag när jag hade ändrat styrkan <33333333   fula jag <33333   normalt... nu väntar man i husvagnen och det ser ut som om att det ska regna... fan då jävla skit <333333  

Av jennifer nilsson - 22 juni 2011 01:07

 

nu ska man snart sova i husvagnen då igen <3
idag så har man fiskat, åka moppe, och försökt att cykla <333
 
Av jennifer nilsson - 19 juni 2011 12:52

      tog denna bild bara för att jag gillar mitt hår så som det blev. och att jag ser så himla ful ut.. och att ingen skulle vilja ha mig, alla kommer ha någon,förutom jag.. speciellt i gymnasium så kommer jag få gå endsam föör ingen vill vara med mig eller jaa vara med mig så ja jag kommer verkligen att sakna mina vänner som jag alltid pratar med och såå.. :(( <33

Av jennifer nilsson - 18 juni 2011 12:54

NU HAR MAN ÄNTLIGEN SLUTAT NIAN ELLER IGÅR SÅ SLUTADE MAN NIAN SÅ JÄVLA SKÖNT, fast ändå inte, kommer sakna alla mina(våra) minnen i skola med mina underbaraste vänner som finns och vi måste bara träffas en jävla massa i sommmar...<33333 annars kommer jag inte att överleva sen i gymnasiumet hih<333

igår så var vi även ute och typ festade lite alltså jaa.. hih jaa det var en väldigt bra kväll älskar er alma ella moa och en massa mera...<33333 älskar er... <33333
rebecka var med en liten stund sen så skulle hon hem till sina kusiner..

JAG verkligen HOPPAS att VI kommer ATT hålla KONTAKTEN i HELA våra LIV!

och SÅ måste VI vara MYCKET i SOMMAR<333333333333333333333333

<33333333333333333333333333333

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards