jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under juli 2011

Av jennifer nilsson - 31 juli 2011 13:21

hih nu har alla gått hem och det har varit en bra dag i går... och becka missade allt det roliga men hon får skylla siig själv.... hih <333

för när innan hon åkte hem så hade vi typ skit tråkigt men när vi skulle sätta upp tältet så hade vi skit kul sen... och vi var uppe till typ 5 eller 6 och så gick det inte att somna om ju alma och jennie pratade hela tiden så att man fick nästa garvattack....^^ och sen så gick man upp vid typ 09:20 eller något... <333

och så har jag hittat kläder tills på lördag... bilderna kommer....:DD
det kmr bli fett kul ju :)) <333 *
       

Av jennifer nilsson - 30 juli 2011 12:25

hihi har inte skrivit på tre dagar men allt har varit bra igår så var ju susanne och alma här för att prata lite om lägenhet och sånt... och sen så var alma jag och kim ute och kollade på den hih den såg väldigt bra ut........ idag så ska man tälta med moa, alma, ella och becka och hoppas att det blir bra.... hihhi längtar tilll nästa lördag då alma jag och mamma ska på modell saken och fota lite det ska bli kul.... det kommer bli en väldigt bra dag.... <33333333 älskar diig mamma som  kom på den braiga ide´n.  <3333333333
   hihhi jag har väldigt tråkigt nu och vet ej vad jag ska ha på miigg... <33333

Av jennifer nilsson - 27 juli 2011 22:04

Heejidag har kim och jag varit i stan och vi hittade lite kläder. Jag köpte ett par shorts ett linne och en tröja den är svår att förklara vad det är för tröja men det är typ en magtröja. Dem var jätte snygga:*<33 men jag köpte typ bara en eller två saker som jag skulle ha dem andra fanns ju inte bara för att jag verkligen behövde dem:*♥
det var väldigt varmt i stan haha jag höll på att Döö ju haha <33

hmm jag längtar verkligen tills på
* fredag: för då ska @aalmmaaa och Susanne komma till mamma och miig <33
* lördag till söndag: då ska jag kanske tälta med moa, ella, alma och becka
* nästa lördag: för då ska jag mamma och älskade alma gå på den dära model saken och det kommer bli den bästa dagen i miit liv... <333
* sen längtar jag till när Alma och jag ska flytta till våran lägenhet vi inte har tittat på än haha <333

Av jennifer nilsson - 25 juli 2011 18:26

jag vet ej varför jag har haft ont i huvudet ett par dagar nu.. fattar inte.... <333 men det gör så himla ont... kan knappt stå upp ju.... :(( <333


och nu ska man väl hitta på något om man in te gör det så får det väl bli att kolla på tv och ta det väldigt lungt... <333 :PP

Av jennifer nilsson - 22 juli 2011 17:59

nu väntar man på att mamma ska komma hit så att vi kan gå och bada... 
och idag så har jag städat lite av min garderob ska fortsätta sen orkar inte nu har gjort hälften eller mer än det... och det ää så hima varm så man orkar inte det.. <33
 <333

 

:((

Av jennifer nilsson - 21 juli 2011 14:52

FAN HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SKRIVA LIKA PÅ NÅGOT... ELLER OLIKA PÅ ALLA... NU VART JAG JU MER IRRITERANDE ÄN VAD JAG REDAN VAR FRÅN BÖRJAN FAN SÅ MKT...... :(((
och nu ää man ännu mera irriterande... fattar inte det ää väl ingen som vill vara med miig längre <333 :((( 

och nu får man väl ha tråkigt hela dagen själv eftersom du bara åker hem utan att säga något tack för den och jag hoppas att du vet vem du är.. tack så mtk... <3333        :( :( :( :( :( 
 
 

Av jennifer nilsson - 20 juli 2011 13:23

  nu ska man snart äta och sen blir det att vara med mamma hänga med henne ut i skogen och plocka svamp, blåbär och hallon jippii <3333 eftersom ingen vill vara med miig <333

Av jennifer nilsson - 20 juli 2011 00:14

förlåt om jag inte har skvit på ett tag men det är så att pappas internet har väldigt mkt med damp eller något så jag har inte kunnat lägga upp någon bild på bdb här eller på fb <333 det har varit helt tråkigt då ju<3333:L))

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards