jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under april 2012

Av jennifer nilsson - 19 april 2012 17:45

Yoo !! hhahah jag har fett tråkiigt .D

I helgen blir det att vara hos mamma, men vet ej riktigt va jag ska göra :D hehe !!

Mamma min är ju lite rolig av sig, hon sa i förgår att hon skulle berätta något för mig men ville inte ta det på sms, hon sa att det handlade om att jag fyllde snart och så...heh så idag berättade hon det och var inte ens i närheten av att jag fyllde heh :D Och jag som längtade länge(2-3 dagar) på att få veta vad det var... och så var det inget viktigt.... :(( dumma henne :((

nu vet jag inte va jag ska hitta på klockan bara sju och det är ljus ute... fett nice... heh .D ^^ så det blir väl att fortsätta att ha tråkigt antar ´jag...
 
men någon gång i helgen så blir det att få igång min moped igen heh :D <3

      Jag såklart <333 

Av jennifer nilsson - 7 april 2012 21:48

det är snart exakt två månader sen jag var inne här sist och skrev och vad som händer just nu i mitt liv typ... men under dem här månaderna så har det hänt en massa saker!!

1. jag har fått reda på min utredning nu!
2. Det går ganska bra i skolan! elr i vissa saker..
3. Elin och jag är bäst i världen^^
4. jag saknar mina gamla tider!
5. jag önskar att jag kunde gå ner i vikt.. men jag är normal vikt som man ska i min ålder, men det är inget roligt att alla ska sitta och garva åt en...!! 

Sånt som jag ska fixa i mitt liv framöver:
1. kunna äta grönsaker
2. kunna gå ner i vikt för min rumpa haha
3. inte vara så snäll hela tiden, säga ifrån!
4. KLARA av skolan :D 
5.kan inte ni komma på något som jag ska fixa i framtiden...?? ni kan ju skriva här elr i medelande.. :D <33

Men nu ni ska jag ta och kolla på tv och sitta vid facebook elr något annat det vet jag inte än.. men idag så har jag varit med elin elr jag har varit med henne sen i torsdags och nu är vi hundvakt åt elins hund tino... och vi ska vara det tills imorgon... !! sen på måndag så blir det att träffa dem underbaraste moa, becka och moa.. tyvärr kunde inte ella va med...:((( <3


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards