jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under november 2012

Av jennifer nilsson - 27 november 2012 17:48

Heeeej!!

Snart är deet äntligen jul, och nånstans vid jul, ungefär den 1 januari så blir det att flytta till egen lägenhet... roligt ska det bli <3 <3

Men imorgon efter kl 13 så blir det att åka in till ikano o handla lite julklappar, sen blir det o åka tillbaka till skolan o ha utvecklingssamtal med mamma och kanske pappa <3 :D


Sen på LÖRDAG så blir det troligen att gå på bio med MAMMA o kolla på den sista Twilight filmen... äntligen <3

En bild på mig blev det idag <3
 

://

Av jennifer nilsson - 22 november 2012 14:47

Fan jävla damp telefon den förstörde allt ja precis skrovot o ja kommer inte på allt jävla skit telefon!!

men iallafall i måndags så fråga jag dig på sms o på fb om du ville hitta på nått i veckan men att vi skulle va innan helgen för att jag ej kunde då, men hon svara inte, aå ja skrev i tisdag oxå men inget svar o i går svara du äntligen men då skrev du bara att du o ... undrade om jag vill va med er då,
och så skrev du på fredag efteråt och att du inte va inne i måndags
o jag som precis redan hade skrvit att jag inte kunde då o så svarar hon intes nu är jag väldigt trött på det o skite i henne! ja tänke liksom inte sitta o vänta på att hon ska svara nån gång.:///

Av jennifer nilsson - 21 november 2012 18:24



Hej det var ett tag sen..
Men idag var det praktiskt prov i skolan, och det gick faktiskt bra...och dem (praliner) hära hjärtarna och dem mörka gjorde jag med banansmak i... det vart visst ingen bra billd, men dem vart goda. <333 men iallafall det gjorde jag och sen nästa gång så blir det att ha masipanfigurer och baka med choklad, men jag hann att göra masipan figurerna så jag har bara baka med choklad kvar... det är skönt <3 :D 
hmm va ska ja skriva... joo det är snart jul jippiii <3 <3
fast det dåliga är ju att vi slutar tre dagar innan julafton men men...
jag kanske får något jag önskar mig till julklapp elr jag hoppas det iallafall <3
Här är några bilder på vad jag hittat som jag vill ha <33
     


O här kommer en bild på mig heheh <3 <3
För nu ska jag ta o göra nått annat vi hörs byyyeee <3 <3
   

<3

Av jennifer nilsson - 17 november 2012 22:53

Hehe ikväll har man varit på tjejkväll o det var rolig tills två tjejer skulle skoja med oss o sprang ut hehe men aa det gick bra ändå hehe <3

Av jennifer nilsson - 17 november 2012 09:22

Tjena det va ett par dagar sen!!
men iallafall nu mår ju mkt bättre än igår, för igår hade ju sjukt ont i huvudet precis hela dagen, så det blev o ta det lugnt!!!
Men det är bättre nu!! så idag blir det nu att gå upp, äta frukost, troligen gå neråt o handla lite med mamma och robert(min bror), sen typ kvart över sex så blir det o börja gå mot elsa en kompis för o gå på tjejkväll lite, o den ända j vet som kmr är min kusin elin hehe, men aa vi kommer h roliigt ändå!! <33
Sen imorgon blir det att plugga lite.. fast ja hinner det idag oxå <3
men nu ska ja äta frukost heej då<333 skriver säkert nått senare<3

Av jennifer nilsson - 17 november 2012 09:22

Tjena det va ett par dagar sen!!
men iallafall nu mår ju mkt bättre än igår, för igår hade ju sjukt ont i huvudet precis hela dagen, så det blev o ta det lugnt!!!
Men det är bättre nu!! så idag blir det nu att gå upp, äta frukost, troligen gå neråt o handla lite med mamma och robert(min bror), sen typ kvart över sex så blir det o börja gå mot elsa en kompis för o gå på tjejkväll lite, o den ända j vet som kmr är min kusin elin hehe, men aa vi kommer h roliigt ändå!! <33
Sen imorgon blir det att plugga lite.. fast ja hinner det idag oxå <3
men nu ska ja äta frukost heej då<333 skriver säkert nått senare<3

Av jennifer nilsson - 12 november 2012 10:17

<3 en bild min faster tagit på mig hehe <3

Av jennifer nilsson - 12 november 2012 09:33

Heej!!
Detta är ett mobil inlägg, jag har nu historia, o det är lite kul men ändå inte, sen har jag hålltimme i 3,5 timme ungefär fyy, o då blir det att ha invidella(stavfel) valen sen slutar jag..
och när jag kommer hem så ska ja plugg lite. sen vet jag inte... hehe
Ja tänkte berätta att ja har haft en underbar helg hos pappa! O här kmr en bild från helgen <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards