jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under oktober 2012

Av jennifer nilsson - 23 oktober 2012 21:47

IDAG VAR ELIN O JAG UTE O FOTADE LITE ALLT MÖJLIGT KAN MAN JU SÄGA !!

Det är en låna systemkamera som jag har lånat från o med igår i två veckor <3 :DD så massor av kort kmr det bli <3

Va som mer har hänt är väl inte så mkt.... Men snart är det höstlov...
o då ska troligen elin(kusin) sova hos mig den veckan <3
O sen på lördagen den veckan så blir det halloween feeesssttt hos jenny(faster) <3 :D

<3333333 nu lite bilder vi tagit <3
Det ser ut som om att jag har färgat håret på första bilden men det har jag ej... jag ska färga(slingor) troligen på tisdag nästa vecka <3 jiipppiii <3 <3

Korven                        
Av jennifer nilsson - 21 oktober 2012 20:23

HEEJ!!

Jag har haft en underbar helg hos mamma !!
Igår(lördags) så kom jenny, patrik o ebba o vi spelade hollywood o monopol skit kul fast ja förlorade nog på monopol hahah <3
Denna vecka blir det att ta en massa Bilder på massa grejer, för ja får låna en kamera från skolan hehe <3
fett niice ju :D <3  

Av jennifer nilsson - 19 oktober 2012 21:25

Heeejj!!
jag skrev lite på bussen för jag var trött och hade tråkigt !!


Asså jadu va ska ja säga!! Nu detta upp att din skola stängs ner,det känns kan man ju säga, men ja förstår att du vill gå det du vill göra.!! NU MÅSTE MAN PLANERA OM ALLT :o!
Och sen att din skola inte vet när du måste byta heller!!
Naee det här är väldigt tråkigt!! :(((((((
men ajjaa det får väl gå på nått sett, men jag tycker ändå det är dåligt... och det är mer jag vill säga här men det kan jag inte skriva... Men ha det bra nu....
Jag ska nog fortsätta att skriva lite mer men det säger jag ju varje gång men men byee o nu kmr en gansak så nytagen bild oxå <33


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards