jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under april 2011

Av jennifer nilsson - 30 april 2011 10:57

heejj.. just nu håller jag på att städa mitt rum, eftersom det kommer gäster imorgon, och så ikväll så ska man gå och kolla på maj brasan. och imorgon så fyller jag äntligen 17 år. och det ska bli kul, det ää ett par stycken som kommer då, som t.ex emelie, elin, jenny, farmor och ett par till... <3333

   

Av jennifer nilsson - 29 april 2011 10:29

idag när man kommer hem så ska man städa sitt rum för att på söndag så kommer en massa gäster.. hihi kul <33333


 

Av jennifer nilsson - 29 april 2011 08:03

två dagar kvar.. <33333

Av jennifer nilsson - 28 april 2011 09:04

hih igår så åt jag glass efter skolan och när jag kom hem, så åt jag en bulle. och sedan så pluggade jag lite, och så bakade jag muffins med mamma och robert, men pappas jävla dumma ugn fungerar ju inte.. <3333333

   och idag så ska man åka med beckas buss tilll våran buss, fast först så ska vi till johannas affär.. hihih <33333

NUU

Av jennifer nilsson - 26 april 2011 17:32

Nu sitter man lite barnvakt åt en väldigt sjuk bror medans pappa handlar saker till imorgon då mamma ska ta hand om robert min bror alltså, och då ska hon baka min bullar jag ska ha på söndag.. <333333
 


och så har jag tråkigt. sak väl typ ut sedan med, kim, simon och sara för att spela fotboll, klockan eller något annat. HAHA jätte kul eller inte.. och sedan så får man väl typ plugga på något.. <333

idag så har jag varit i skolan och inte gjort så mkt men.  sedan efter skolan så gick ella, jag och alma först till ica som vanligt, men där fanns ingen glass som vi var sugna på så vi gick till spelhörnan men där fanns inget där heller, så vi gick till willys och där köpte vi glass. sedan så satte vi oss på torget och åt upp glassen men det gick inte så bra för lilla klantiga alma, hih <333 hon typ spillde över typ hela siig.. <333och då vart hon lite galen fast det blir hon ju alltid min lilla söta sockervadd.. <333333333 :)) 


   

Av jennifer nilsson - 25 april 2011 21:02

Heej heejj idag har man varit hemma, det ää ju röd dag så AHAHA... alla ää ju lediga... tur deet.. meen imorgon ska man väl till skolan om man orkar deett för jag ää typ förskyld och har lite ont i huvudet.. men men <3333
 och nu så ää det bara 6 dagar kvar fråga gärna vrf <33333

<33333333333

 

Av jennifer nilsson - 24 april 2011 11:22

idag när man vaknade då så hade man ont i halsen och ää jätte förskyld, pch så var det jätte varmt, och så har jag ont i ryggen och jag vet ej om jag orkar göra så mkt idag, men jag ää iallafall med elin nu för hon har sovit över. och igår så hade vi skit kul, jag mötte henne typ nio och då så cyklade vi hem hit, och sedan så cyklade jag, elin, kim och cassandra och sen när vi kom hem, så satt vi och kollade på tv i vardagsrummet då maria(cassandras mamma) ringde och sa att mamma skulle komma ner, för att en full gubbe hade ramlat, och då så gick vi alla till köket och kollade på dem, hih <333


mamma: du ää blöt i baken(hon pekar på sin bak då)
gubben: va? har du skitit på  dig eller?
mamma: neej men du har nog det.. du ää ju blött.

AHAHAHAH  vi gapskrattade då.. hih <333333
nu orkar jag inte skrivia mer men ska till pappa idag och imorgon så ää vi lediga. hihi kul<333333333
 

Av jennifer nilsson - 23 april 2011 17:24

heej idag så har man varit på marknaden med min söta alma, och vi hittade typ inget, och jag och kim möte henne vig sporthallen typ 20 över 10 typ, och då gick vi till marknaden och sedan så gick typ kim med oss, och vi gick minst 4 varv runt allt. 

och sedan så köpte vi några anorlunda munkar med vanilj i, dem var goda.. hih sedan vid 12:20 så skulle alma hem för att hennes pappa tjatade så mkt.. jaja och sedan så möte vi mamma igen, och då så skulle vi typ äta något, så vi gick till oasen ihi och åt typ hamburgare.. det var gott.. hih
och nu sitter jag här och har så ont i ryggen att jag inte vet vad jag ska göra..  
hih alma vi måste vara någon dag..<3333


Ajust det jaa jag glömde skriva lite om vad som hände igår då.. så här kommer deettt..<333


okeejj igår så var jag hos farmor och farfar, och då så skulle vi grilla och det gjorde vi, och sedan så hoppade  vi studsmatta, och sedan på kvällen eller vid 18:30 så började vi att spela ute banny, och då var det jag och jenny och sedan så var det kim och patrik och först så vann kim och partik men sedan så vann jenny och jag tre gånger.. såå hahha på er killar som tror ni ää så bäst som ni inte ää
hih det var typ allt som vi gjorde där..<3333



hih nu har jag så ont i ryggen och i  halsen att jag inte vet vad jag ska göra, och så har jag bajs tråkigt.. kan inte någon kommentera

  och idag så har jag solat ute på ballkongen och det var jätte skönt<3333

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards