jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 9 april 2011

Av jennifer nilsson - 9 april 2011 23:32

hih en massa roliga saker har jag gjort idag.


först så vaknade jag vid halv tolv typ, sedan efter lunch vid typ 15:00 eller vid 16:00

så tog vi glass och vid 17:00 så tog vi på oss för att gå ut.. och vi började att gå vid

17:30 ungeför och det var robert jag och mamma, och då gick vi typ till bysjön och

sparkade boll där.. hi vi möte kim och cassandra där också hih

i mål och så sparkade han i väg bollen så vi fick springa och hämta den.. elakt tyckte jag..,och sedan så åt vi mat och det blev kyckling


och sedan efter maten så var vi alltså kim jag och cassandra tvungna attt gå ut och leta efter cassandras syster för hon var full och hade gått ut.. och då hände en massa sakeerrr .,.. 3



HAHA det var vid bysjön och hon var med sin kompis, och dem hade typ varit full

redan vid 15 eller 16 idag för då  hörde vi någon kasta saker och att någon hade hög musik.... och sen där vid bysjön så höll hon på att springa ner i

vattnet men då smimmade hon i sanden.. och sedan så fick vi typ inte hem henne

på ett långt tag.. men då fick typ alla killar som var med typ bära henne hem..hmm gick inte så bra för dem..  hih

så lite roligt ut faktiskt och så sa hon en massa sakkeerr..

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards