jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 5 april 2011

Av jennifer nilsson - 5 april 2011 22:17

idag har jag varit med elin då.. <3333

efter att vi hade slutat skolan så gick jag till d för att vänta på henne och amanda, sedan så gick vi hem till mig och elin skulle typ ringa sin mamma och sen så skulle vi förlja amanda till facetten för att hon skulle typ med sin mamma hem, och medans vii ändå var ute så gick kim jag och elin först till elin för att hömta några saker eftersom hon sover över här, men sedan gick vi till willys för vi skulle typ handla mjölk åt mamma. och så handlade vi typ chips också, sen gick vi även till ica och handla snickers och bröd... mums<333
sedan så gick vi hem igen, och då satte vi oss vi datorn till klockan var typ 18:20 eller något och då började vi/jag att laga maten och då ville vi filma in när vi lagade maten men när jag väl skulle lyssna på den så var ljudet borta, jätte kul då? nej!:(

 

sedan vid nio när typ mamma kom hem så hade vi tänkt att gå ut så då gick jag kim och elin ut och gick lite bara för att det ää så jävla kul att gå och vi gick runt åtvidaberg lite....  och när vi var ute så skrattade vi jätte mkt jag tror vi nästan höll på att kissa på oss eller något, men vi skrattade knappt åt något, eller jag tror vi skrattade åt våra egna skämt eller något hih <3333 fett kul hade vii<3333. sedan när vi var hemma så skulle vi typ gå och lägga oss så nu ligger vi en varsin säng(kim i sitt rum, elin i min soffa och jag i min egen säng) och kollar på både film och datorn, meen nu tänkte jag sova lite så vi ses imorgon då natti natti <333 puss älskar er alla som kollar här<33333333333333

   detta ää elin som jag ää meed<3333


 

Av jennifer nilsson - 5 april 2011 10:34

heej idag ska man vara med elin då och jag vet ej vad vi ska göra men något gör vi väl antar jag

min söta alma på billd

 
  becka 

denna unge ska jag vara med idag

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards