jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av jennifer nilsson - 24 mars 2011 20:55

HOPPAS NI ORKAR ATT LÄSA OCH KOMMENTERA HIH<333
Efter skolan så  gick becka jag och moa till d för att ja skulle vänta på elin och när hon hade slutat så gick hon och jag hem och gjorde inte så mkt. men sedan så bakade vi rulltårta och det gick bra. hih sedan så ringde pappa till mamma och sa att dem skulle til stan för att kasta däck på tippen, och då frågade han om vi skulle hänga med för att köpa skor. så vi tog en rulltårte bit och sedan hände med till stan.och i bilen så hade vi roligt för vi skrattade åt en massa saker.. och när vi kom till stan så åkte vi till skokanonen och det gick väldigt fort att leta efter ett par skor.. hih<333 och sedan när vi skulle åka hem så stannade vi på MC. och hih vi fick inte våran mat på en stund men men.... hih<333


när vi kom hem igen..  såå gjorde vi inte så mkt, vi satt och ritade och jag ritade av en bild och den var bra..<33
sedan så cyklade vi hem till elin för att hämta hennes saker som hon skulle ha för att kunna sova över.. hih<33 och sedan så skulle vi även åka åt andra hållet för att lämna en skiva till någon, eftersom robert min bror hade tagit den HAH<333

och nu sitter vi här och kollar på Chihuahuan från beverly hills 2. och dricker varm saft som elin hade gjort HAHAH.. lite bilder från det vi bakade kommer imorgon efter skolan HIH<3333
    bilderna tog jag typ nys eller förut och den översta är vanlig och den understa är i grå skala<333333  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards