jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av jennifer nilsson - 7 mars 2011 20:17

Skriv hej så skriver jag hur många procent du får av mig<35% Vem?10% sådär :/20% bekanta30% kompisar ;)40% tycker om dig50% Jättebra kompisar x)60% vi föralltid ♥70% Jag älskar dej jättemycket ♥80% du e min bror/syster90% älskar dig!100% kan inte leva utan dig..110% du betyder mest!120% älskar dig mest i hela fucking världen!130% vill aldrig förlora dig du e mitt allt! ♥Lägg ut på din bilddagbok och se vad folk tycker om dej :)

Av jennifer nilsson - 7 mars 2011 10:06

hahha heej <333

haha heej<3
i helgen så har jag varit hos mamma och hållit  på i mitt rum, städat och möblerat om lite. och nu ser det ganska så bra ut tycker jag. men inte pappa.
i helgen har jag också varit med pappa, Jimmy, Therese och tino= hund. ute på sjön i lördags: vi skulle åka till en sjö för att kunna åka på isen och grilla där, vid den första sjön så gick det inte att grilla så vi åkte några varv på sjön och det var sjukt kul. vi skulle åka till en annan sjö för att det inte blåste så dant där.
men när vi kom dit så blåste det mer än på den andra. men vi försökte ändå att grilla där ute fast det gick inte så vi fick äta rå korv. inget speciellt gott men men. sen så åkte vi ett par varv på den banan också, det var inte så värst kul, ingen bra banan. och sen så skulle vi åka hem typ. och sen så gjorde jag inte så mkt.. <3333
hoppas ni kan kommentera lite.<3haha heej<3


i helgen så har jag varit hos mamma och hållit  på i mitt rum, städat och möblerat om lite. och nu ser det ganska så bra ut tycker jag. men inte pappa.i helgen har jag också varit med pappa, Jimmy, Therese och tino= hund. ute på sjön i lördags: vi skulle åka till en sjö för att kunna åka på isen och grilla där, vid den första sjön så gick det inte att grilla så vi åkte några varv på sjön och det var sjukt kul.
vi skulle åka till en annan sjö för att det inte blåste så dant där.
men när vi kom dit så blåste det mer än på den andra. men vi försökte ändå att grilla där ute fast det gick inte så vi fick äta rå korv. inget speciellt gott men men. sen så åkte vi ett par varv på den banan också, det var inte så värst kul, ingen bra banan. och sen så skulle vi åka hem typ. och sen så gjorde jag inte så mkt.. <3333

hoppas ni kan kommentera lite.<33
   lite upp och ner men men detta är jag för några år sedan <3333


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards