jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av jennifer nilsson - 9 mars 2011 21:40

idag så har jag ju varit med elin och vi hade roligt, för att  när hon väl kom till mig så fick vi sockerkaka som var jätte god, och sen så skulle hon göra sin matte läxa, det gick ganska så bra.. sen så var  kim, jag och elin tvungna att gå och handla till mamma och då så skulle grannen också gå och handla på exakt samma stället så det blev som att vi förföljde dem haha:)) och sen så  började kim att kasta snöbollar på dem så det blev nästan som att vi kastade snöbollar på varandra medans vi gick hihi.

sen när vi  kom tillbaka så körde vi körragömma och femton, hahha kul var det...  och sen så åt vi typ mat, och det vart kycklig och pommes, mums:))

sen var det dags för elin att gå hem, så jag och kim följde henne till mässen som vanligt typ, och sen så fick vi vänta där ett tag på hennes mamma som skullle komma och möta henne där hihi<3333 kul liv vi har <333:))

                     kim                                       jag                                        ELIN 

Av jennifer nilsson - 9 mars 2011 13:46

heej idag så ska jag vara med min kusin och vi ska ha jätte kul<3333

Av jennifer nilsson - 9 mars 2011 09:06

igår så hade jag rätt så tråkigt, för jag hade inget att göra, men sen så var kiss med cassan och då så fick jag vara med dem, och då så satt vi i kissens rum, och satt vid datorn, sen så kom robert in och började att kittla cassan hah sen så sa hon att han skullle göra så på mig med, men hade gjorde så jag fick ont i stället, sen så lekte vi körragömma, och det var kul, för cassan är så liten så hon får plats över allt typ, som tillexempel i min garderåbb, hihi sedan så hade jag tråkigt, och satte mig vid min tv och kollade på en sjukt bra film <33333 sedan somnade jag tror jag <333

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards