jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av jennifer nilsson - 19 mars 2011 20:29

just nu sitter elin min kusin och jag och sjunger på lips, och vi kan inte sjunga så många låtar för mitt xbox är nog trasigt tror jag.. 

men vi sjunger iallafall Apologize, och lite till<3333    

Av jennifer nilsson - 19 mars 2011 17:53


idag ska @elinlindstrom10 sova hos mig.. 
och innan jag och mamma hämtade henne, så var mamma och jag i stan och handlade lite saker till mitt rum och lite till. och det vi handlade var:
IKEA:
klocka
skrivbord(vit)
lådor
hyllor(ljusgul och ljusblå)
saker att ha på skrivbordet( vet ej vad dem heter) men det var typ tre saker. 
och sedan så var rusta, maxi, och åt på mc.
och nu ska man typ äta mat.
så skriver kanske lite senare om något annat...

idag ska @elinlindstrom10 sova hos mig.. 

och innan jag och mamma hämtade henne, så var mamma och jag i stan och handlade lite saker till mitt rum och lite till.
och det vi handlade var:
IKEA:

klockaskrivbord(vit)

lådorhyllor(ljusgul och ljusblå)

saker att ha på skrivbordet( vet ej vad dem heter) men det var typ tre saker. 


och sedan så var rusta, maxi, och åt på mc.


och nu ska man typ äta mat.


så skriver kanske lite senare om något annat...


  


Av jennifer nilsson - 19 mars 2011 17:53


idag ska @elinlindstrom10 sova hos mig.. 
och innan jag och mamma hämtade henne, så var mamma och jag i stan och handlade lite saker till mitt rum och lite till. och det vi handlade var:
IKEA:
klocka
skrivbord(vit)
lådor
hyllor(ljusgul och ljusblå)
saker att ha på skrivbordet( vet ej vad dem heter) men det var typ tre saker. 
och sedan så var rusta, maxi, och åt på mc.
och nu ska man typ äta mat.
så skriver kanske lite senare om något annat...

idag ska @elinlindstrom10 sova hos mig.. 

och innan jag och mamma hämtade henne, så var mamma och jag i stan och handlade lite saker till mitt rum och lite till.
och det vi handlade var:
IKEA:

klockaskrivbord(vit)

lådorhyllor(ljusgul och ljusblå)

saker att ha på skrivbordet( vet ej vad dem heter) men det var typ tre saker. 


och sedan så var rusta, maxi, och åt på mc.


och nu ska man typ äta mat.


så skriver kanske lite senare om något annat...


  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards