jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under maj 2011

Av jennifer nilsson - 6 maj 2011 08:05

fan ... hatar det här.. idag så skulle inte jag egentligen inte gå till skolan men jag försökte iallafall.. <33333

:):((((<333 

Av jennifer nilsson - 5 maj 2011 22:25

heejj


Efter att man kom hem från skolan så satt man och kollade på tv med kim och väntade typ på kims kompis anton som skulle sova här tills imorgon bitte för dem ska kolla på fåglar vid 5 imorgon bitti, hih. jaa när han kom så började dem att spela på xboxet och sedan efter att mamma och dem kommit hem så cyklade jag, och kim å anton åkte på sina sparkcyklar neråt till netto och köpte något att dricka.. sedan åkte vi till rampen, och efter när vi typ varit där i typ 20 minuter så var det typ mat så vi fick åka hem igen, och efter det så åkte vi till willys och köpte dricka igen, och sedan åkte vi tillbaka till rampen och var där enda till 21:15 och det var ganska såå kul, och sedan vid typ 20:20 så bad vi sanna och aggi komma dit och det gjorde dem, och då höll kim och anton på att dansa och tönta sig, hih har videos på det.. hihi<3333333


kommer bli kul... hihh


och nu tänkte jag sova så godnattt..



och bara så  ni vet så ska alla mina bilder från mammas telefon in på datorn imorgon kanske och då får ni se..

aajust det jaa.. glömde att säga att jag fattar inte vad som har hänt.. <33:(:/ <33 

Av jennifer nilsson - 5 maj 2011 10:06

nu har man precis haft np i matte och det gick ganska bra.. <33333


och när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra. kanske gå och hämta robert på kortis. hih <333333333

 

Av jennifer nilsson - 4 maj 2011 20:09

heejj!


just nu så sitter jag eller jag ligger på mitt täcke på golvet nära mitt bord bara för jag har hörtalarna på bordet och så har jag ingen annan stans att ställa dem.. hih jaja  meen meen det ää svinkallt här inne dels i mitt rum och i hela mammas lägenhet fast det är typ 19-20 grader så är det skit kallt.. så jag ligger med täcket över mig, jag fryser som fan, och så mår jag lite illa, men jag måste till skolan imorgon för att vi har nationella prov i matte, och det vill man ju inte missa.. hih <333
kommentera något<333

hm jaa vad ska jag skriva mer då, jo alma och jag kom fram till att lärarna är dumma i huvudet och det kommer dem alltid att vara.  :))))))
kommentera något<333

i helgen så ska man till jenny min faster och vi ska på lördag till simhallen och köra minigolf och det ska bli kul, och patrik ska få vara med, jenyns pojkvän alltså... och sedan på söndag så ska vi på marken i söderköping och på måndag så ska mamma hämta mig hos henne i norrköping så jag slipper åka buss och tåg hem.. hihi <3333

kommentera något<333

 

Av jennifer nilsson - 4 maj 2011 08:54

just nu har vi slöjd och det ää bajs tråkigt, och jag sk<a väl kanske gå hem idag för jag har ont i huvudet och jaa.. <33333

Av jennifer nilsson - 3 maj 2011 21:01

 denna bild gjorde jag igår när elin och jag satt och ritade jag vet att den ää ful, den fick inga händer för jag kan inte rita det. 


Idag så har jag varit i skolan och det har varit elevkonsär på eftermiddagen  och det var en massa bra personer som sjöng. 
efter att det tog slut så gick jag, alma, elin och amanda hem till mig för att det var typ 2 timmar innan almas och amandas buss kom, så vi åt muffins som mamma hade bakat och dem var jätte goda. mums^^
 sedan så gick vi in i mitt rum och typ inte gjorde ett skit, och sedan kom robban in och då gjorde han en massa roliga minner och då så skrattade amanda jätte mkt.  HAHAH... 
sedan så gick vi ut och typ gick och gungade hah eller elin, alma och amanda gjorde det, ni får nog se bilder imorgon.. och förlåt men jag har inte hinnit och tagit kort på min moped för jag kan ändå inte ladda över det till datorn från mobilen men imorgon jag lovar.. hih <3333

 aa just det ja.. idag har jag också städat mitt rum typ hela kvällen.. <33333 och lyssnat på hög musik. <33
  kim losas vara död haha och jag ää glad..,. hahah   hah denna bild står kim och dansar mot min spegel alltså han är i bakgrunden, <333


jaa och om ni inte ser det på bilden så sitter jag på golvet och jag vet inte varför men men haha <3333 


jaja nu ska man typ gå och sova då godnatt..  <333 
 

Av jennifer nilsson - 3 maj 2011 09:39

hmm.. heejj får jag väl börja med.. på morgonen så har vi just nu idrott men jag orkade inte vara med för jag har typ lite ont i  halsen och är förskyld, och då fick vi gå upp till skolan och jaa jag vet inte... 

idag när jag kommer hem så ska jag kanske vara med elin men jag vet ej..
eller  jo jag kanske ska testa min moped om det inte regnar, haglar eller snöar som det gjorde igår.. fy.. <333
 
hih vad ska alla andaa göra idag då? hih <333333333333333

   

Av jennifer nilsson - 2 maj 2011 12:33

ni ska ni få välja vilken jag ska ha som header <33333
                välj snälla <333333

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards