jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av jennifer nilsson - 20 maj 2011 23:26

haha 1, 5 timme på moped kaaaaaallt...... med min söta teddybjörn Jenny Nilsson. det här måste vi göra om alltså♥ :) ♥♥ tack för i kväll...

och idag så har vi även varit i stan, för klassen skulle typ till flygvapenmuseumet och det var kul, HAHAH moa kommer du ihåg vägen ahha... <33333
jaa det var kul helt och hållet, och sedan så skulle jag först åka hem men det blev så att jag och ella stannade i stan för hon skulle med in till stan, så vi gick av i innestaden, och typ gick där sedan gick vi typ till mc och åt en glass, och sen så gick vi till stationen för mamma skulle hämta oss där, men det gick inte så bra men vi kom fram tillslut eller hur @t0ker HAHA.. kul hade vi.<3333
sen så hängde ella med in till ikano för att vi skulle typ vänta på hennes morsa som kom vid tre och klockan var typ två, så vi gick till ett par affärer, hih.. sen så kom dem andra, och då så gick vi tilll olika håll, meen i varje affär som vi var i så kom ella och dem efter oss typ efter en stund och så hände det i typ 4 affärer HAHA, det var väldigt kul. älskar dig ella.

Men mamma jag älskar dig också eftersom du vill hänga med mig in till stan så jag kunde köpa mina avslutnings kläder. och det var väldigt fina kläder som jag köpte men tänker ej vissa något HAHA..<333333333333
     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards