jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av jennifer nilsson - 17 maj 2011 22:41

Idag så var man hemma igen då fast imorgon ska man väl gå till skolan. men idag så har jag väl mest kollat på tv eller suttit vid datorn, förutom när kim slutade för då så kom sanna upp också och då så kastade vi kuddar på varandra medans kim satt vid datorn, och vi kastade även på honom. 
sedan så försökte vi att få upp aggi hit upp men först så ville hon inte men när kim gick ner till henne så gick det.. hhih..
och då så gick vi typ ut och cyklade runt typ över allt.. skulle ha tagit lite kort men gjorde inte det.. <333
sen när vi kom hem igen så gick vi ner till dem och typ kollade på: I taket lyser stjärnorna, sedan vart klockan typ 21:20 och då kom mamma hem så vi hängde med henne upp och sedan så började kim att bråka som vanligt, fattar ej varför, och sedan så åkte mamma och jag till Shell för att köpa mjölk, och sedan var jag så hungrig att jag mådde illa, för om jag är hungrig så måste jag ha mat för annars mår jag bara illa elelr får riktigt ont i huvudet. för jag hade varit hungrig från klockan 19:00 dåå vi skulle ha ätit, så jag bjöd på mat, och sen så åkte vi hem och åt, och nu sitter jag här i mitt rum och har haft hicka i typ 10 min, det är skit jobbigt ju.. <3333
   

Av jennifer nilsson - 17 maj 2011 11:56

jaa duu hoppas man blir frisk... 

nu verkar det som om alla typ skyddar alla förutom mig.. och att alla hatar mig..< 33333 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards