jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under maj 2011

Av jennifer nilsson - 14 maj 2011 16:09

jamen tjena mors. igår var den bästa dagen 4-ever med dem bästa.. <3333
direkt efter vi hade haft hemkundskap så gick moa, jag, ella och alma hem till mig för att lämna våra saker,  sedan så skulle vi gå neråt men då ringer pappa och säger att vi var tvungna att gå till mammas jobb och hämta nyckeln till garaget för att pappa skulle ha ett nummer från mopeden så att han kunde göra så jag fick köra på den. och det tog en stund innan vi fick upp garagdörren. när vi väl fick tag i nummret och när pappa lämnade in mopeden igen så stängde ella, alma och moa in pappa och mig där inne fast dem orkade inte hahah<33333
sen gick vi neråt eller åkte med mamma, medans mamma åkte sedan hem och började med maten så satt vi typ på en bänk och moa typ pratade med teddy typ. haha :)))

sedan så började vi gå hemåt för att få äta tacos, och moa gick hem till sig och åt mat, sedan så mötes vi vid bysjön vid 19:00, och där mötte vid:danne, (moas pojkvän), teddy, gustav, erika, och ett par till, men när vi kom dit så skulle dem typ gå neråt och typ handla saker, så vi fick gå med dem annars hade vi inget att göra, och då gick vi till ica, och sen så gick vi tillbaka till bysjön och var där ett tag, sen så gick vi till skolan och då skulle danne klättra upp på taket där vid matsalen och då ville moa också göra det och det klarade hon genom att hon fick hjälp och hjälp ner också haha  och då fick jag reda utav danne att jag var släkt med honom och jag och moa typ kom fram till att danne och jag var typ bryllingsbarn <3333 meen jaa det var kul.. hih sen så gick till rondelen vid stora klockan eller vad det heter, och där satt vi ett tag tills moa och jag och ella vart kissnödiga så vi gick hem till moa och alma hängde också med, hih...

jag och lotta!
jag: är den bra?
lotta: nej
jag: nehe, (och så kollade jag igen) joho den där är ju visst bra, den filmen har jag.. hih <333333

sen så gick vi till jk för att vi var sugna på godis och sedan tillbaka till bysjön och sen så skulle vi typ hem, men om det här som jag har skrivit nu inte låter så bra så är det inte sant för det var skit kul, och så har jag inte skrivit allt riktigt för ni orkar ändå inte läsa allt.. hih <3333333333333333 

   en bild påå mig<33   en bild på robert när vi nu sitter på studsmattan och han leker med lego och jag skriver. <3333   och det här är en bild på vårt hus hos pappa.. en bit alltså<33333

Av jennifer nilsson - 12 maj 2011 20:27

Idag efter skolan så gick jag hem, och väntade på att mamma skulle sluta, så hon kunde hämta robert och så att vi kunde gå ner till grannen mia. 
och äta hennes goda tacotårta som var skit god, mums.. och sedan så satt kim, jag och aggi i aggis rum och typ smsade till varandra, det var kul men ändå inte.. <333

och sedan så skulle jag, mamma och pappa på ett skit tråkigt möte, medans kim, aggi, robert och mia kollade på film och tog hand om robert. men iallafall på mötet så fick vi typ reda på lite om gymnasium saker och sånt, jaa duu jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det här, jag kan bara säga FAN! och skit på er.. ! <333
sedan så åkte vi till mia, för att hämta robert och kim, och nu är vi på väg hem och är snart hemma, hih hejdå! detta skrev jag på min mobil hela vägen hem... jhih <33333333

 och så imorgon så ska jag, ella och alma gå hem till mig efter skolan och lämna saker till när alma ska sova hos mig för typ andra eller första gången, och sedan ska vi typ gå neråt och göra något som jag inte vad. och sedan så ska vi på loppmarknaden vid 18:00 och kolla vad det är för loppis hih <333
sedan någon gång under dagen så ska vi möta moa och typ gå på festen vid bysjön,  OCH DÅ KOMMER DET BLI FEST HAHHA  men sedan så ska alma sova över hos mig och vi kommer att ligga och prata eller skratta hela kvällen hih <333333

nu sak  kim och jag hoppa studsmatta godnatt och ses imorgon..<33333

   den här bilden tog jag nyss ute  på vårt berg. <3333

Av jennifer nilsson - 12 maj 2011 08:25

tjena mors, idag slutar man vid 13:45 och då ska man hem till mamma och sedan vid 16:00 så ska man ner till grannen(Maria Karlsson) och vara där och typ äta mat, för hon skulle bjuda oss på det. och sedan vid 18:00 så ska man på ett skit möte... som ää tråkigt.. <33333


   jhih bilden är från igår kväll.. <33333

Av jennifer nilsson - 12 maj 2011 08:24

tjena mors, idag slutar man vid 13:45 och då ska man hem till mamma och sedan vid 16:00 så ska man ner till grannen(Maria Karlsson) och vara där och typ äta mat, för hon skulle bjuda oss på det. och sedan vid 18:00 så ska man på ett skit möte... som ää tråkigt.. <33333


   jhih bilden är från igår kväll.. <33333

Av jennifer nilsson - 11 maj 2011 20:53

Idag så har jag varit i skolan och jobbat med det man skulle, sen slutade vi, då gick ella jag och alma till johannas affär och köpte glass för det var så himla varmt, sen hem, och när jag kom hem så pluggade jag lite på so som jag gör nu, och sen så skulle robert gå ut och pappa skulle klippa gräsmattan så medans pappa klippte gräset så hoppade robban och jag studsmatta så länge och det var kul för vi var tvungna att lägga skorna på studsmattan för pappa klippte där, och då när vi hoppade så tillslut så hoppade vi på dem eller dem kom under oss när vi hoppade ner.. 
och sedan så gick vi in och åt mat för det var äcklig mat i skolan, och sen så ville robert ut igen och då ville han leka med fyr hjulingen som vi har, och pappa fick igång den för engångs skull, sedan så åkte han en sväng men sedan så ville robert åka också och det såg väldigt roligt ut för pappa var ju tvungen att sitta på också så jaa det såg roligt ut orkar inte lägga in bild idag.. hih <33333

 

Av jennifer nilsson - 11 maj 2011 10:20

heejj nu har precis klarat av np i matte nu och det gick ganska så bra eller itne.. hih <3333

skriver senare.. <33333


   

Av jennifer nilsson - 9 maj 2011 21:52

heej förlåt om jag inte har skrivit på hela helgen men jag har haft fullt upp från i lördags till idag, för det är ju så att jag har varit i norrköping med min faster jenny och hennes pojkvän patrik och elin.
och i lördags så skulle jag gå upp vid 07:30 för att jenny och patrik skulle hämta mig vid 09:00 men vid halv nio så skrev hon att hon hade råkat somna om igen så dem skulle komma en halv timme senare, och medans jag väntade så skulle jag skriva en sak till elin om  att det var synd att hon inte kunde hänga med till jenny men då skickade jag fel och skickade det till jenny istället. men då sa jenny att hon fick hänga med och tillslut så vart det så att hon fick hänga med, och då så kom dem till mig vid typ 10:20 när dem skulle ha kommit vid 09:00 egentligen, och hämtade elin och sen så hämtade vi katterna som var kvar hos farmor, sen så åkte vi in till norrköping där patrik bodde.
vi lämnade bara av våra saker och katterna i hans lägenhet och sedan så skullle vi till simhallen och det var väldigt kul speciellt när vi lekte taga lek, och när patrik skulle ta oss, och han tog mig efter typ tjugo min och sedan så tog jag honom efter en min efter och sedan så tog det en stunde innan han tog någon igen så då gick vi ut och fikade mums. både varmt oh kallt ute.. <3333
vi kom in till simhallen vid ungefär vid 13:00 och var där tills klockan 17:00 tror jag och sen så åkte vi typ hem och sjöng en massa på hennes lips som hon har och sedan åt vi kvällsmat och sen på kvällen när jenny satt vid sin dator så frågade vi henne om vi kunde se på film för vi låg i patriks bädsoffa och vi fick se på film, men efter typ 10 min så sov både två hih <3333
och sen på söndag så åkte vi till söderköping för att gå på marken och det var jätte kul, man hittade en massa grejer som man ville köpa men köpte inget. men jenny gjorde det.. hih <333 sedan så gick vi upp på för den långa trappan upp på berget hih det var en bit men vi klarade det.. <33333
efter att vi hade gått ner för berget igen så åkte vi hem och åt lunch vid 15:00 typ och sen så åkte vi till minigolfen och då så vann patrik med 46, sen jenny med 56, ssen jag med 62 och sedan elin med 71 hih <3333
sen så åkte vi hem och inte gjorde så mkt eller vi gjorde säkert en massa. <33333333
idag så vaknade vi vid  10:30 och sedan åt frukost vid 11 och sen så kom mamma vid 12:00 typ och då så skulle vi åka hem, men när vi typ hade åkt i bade 5 min så hade det hänt en olycka lite längre fram och det hade hänt något med två bilar, och ett par personer, och det värkade väldigt allvarligt...<333

och när vi var i åtvidaberg så lämnade vi elin och sedan så pkte vi hem till mamma så jag fick packa och äta lunch och sedan var vi tvunga att åka till farmor för att robert var där.. och sedan vid halv sju så skulle jag mamma och pappa på ett möte och ett par tester som jag hade gjort för ett tag sedan, skulle vi prata om, och det gick väl bra tror jag. jaa jag vet ej vad jag ska säga.. :/

och det tog en timme typ sen så pkte vi tillbaka till farmor och väntade till pappa skulle komma tillbaka för han skulle till klubben och sen så åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver detta och jag vet att ingen kommer att läsa allt det här.. för jag vet att det är väldigt jobbigt av att jag skriver så mtk.. men jaja <3333


meen godnatt.. <33333333

jag lovar att jag ska lägga in alla bilder imorgon eller någon dag denna vecka.. <333333333333333  


Av jennifer nilsson - 6 maj 2011 10:45

Jag har lite ont i huvudet.. <333 jag hoppas det är bra väder sen när man har slutat skolan för då så ska ju pappa komma till mig och visa något på mopeden och sedan ikväll så ska man börja packa till imorgon för då så ska man till min faster jenny och sova där till måndag, och då så ska vi kanske bada i simhallen och sedan köra minigolf, och på söndag så ska vi på marken i söderköping, och på ,åndag så kommer mamma och hämtar mig där.. <3333333333333
   söt fin ful dumast <33333333333333

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards