jennifer-nilsson-94

Alla inlägg den 4 december 2012

Av jennifer nilsson - 4 december 2012 19:52

Heej

Det var ett tag sen, elr en vecka men ändå!!
Vet inte så mycket jag kan skriva men ja skriver väl lite <3

Sist så skrev ja att jag skulle gå o titta på bio, men det vart inte så...:( vii tyckte det va ovärdt att slösa pengar på det när filmen ändå kommer att komma ut ... :P<3
Men det blev istället att plocka ner lite grejer i från lghten... för det blir ju snart o flytta äntligen !! <3

Men idag har man varit i skolan, sen hem o packa lite smått, sen kollat på tv, camar nu med min älskade kusin !! <3
Och så sitter man o lyssnar igen all musik som man ska ta o lägga över på cd skiva o ge till min far i julklapp <3

Hmm imorgon blir det skolan sen märks det va som händer.
På torsdag blir det att gå ut o fota lite med bästiiseen ELIN!  <3 :DD

 
 
HAHAH Min/Familjens normala Kanin, stampe hahah :D <3 fast han är ju så söt när han inte väsnas om kvällen haha <3
Det var allt för ikväll nu ska jag ta o kolla på nån film <3:DD

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards