jennifer-nilsson-94

Alla inlägg under november 2010

Av jennifer nilsson - 6 november 2010 12:03

tjenna!


idag vaknade jag typ tjugo över elva, och nu har jag tråkigt. eftersom ingen kollar på denna sida, inget kul ju.....  <33  

Av jennifer nilsson - 3 november 2010 13:33

Idag ska man till ella då, eftersom hon sak ha halloween fest. och jag ää utkläd till häxa...    

Av jennifer nilsson - 1 november 2010 14:08

I helgen har jag varit hos mina kusiner, och i fredags så hängde jag med elin hem för att lämna våra grejer och sen så skulle vi till stan med: jimmy(hennes pappa, men farbror), linda( hennes låsas mamma), emelie( min andra kusin) och elzah( emelies kompis) och då gick vi till bussstation och åkte in 530 bussen till stan, vi hade skit kul, först så gick vi till cubus för att elin och empan skulle köpa kläder, men så hittade jag också kläder så jag köpte dem, skit snygga var dem, bilder kommer... två linnen och ett par legins ää dt på bilden!


sen gick vi omkring lite, och sen gick vi och åt på MC... och då såg vi uteliggaren där inne, läskigt va det. hihi


sen åkte vi typ hem.. och typ inte gjorde något, sen i lördags så satt vi vid datorn och jag gjorde en blogg som jag skriver på just nu, bara för att jag hade tråkigt.

och i går så skulle jag hem och åkte typ hem vid tre för att packa mina grejer jag skulle ha tilll mamma.. sen vid sex så var jag och pappa hos mamma och typ hade hämtat ut ett paket innan vi kom dit, och medans jag plockade upp det så gjorde mamma maten, det blev kycklingvingar och pommes. och nu sitter jag här och har tråikgt, det kommer bilder på det jag köpte i fredags. och lite andra bilder jag tog. hejdå <33        

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har jag en fin blogg
 jaa
 neej
 lite
 du måste ändra på nått.
 nått är fel..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards